آسیب دیدگی ناحیه سر در ورزشکاران احتمال آلزایمر را افزایش می‌دهد

آسیب دیدگی ناحیه سر در ورزشکاران احتمال آلزایمر را افزایش می‌دهد

تحقیقات جدید نشان داده است که آسیب‌دیدگی‌ ناحیه سر در ورزشکاران باعث افزایش احتمال آلزایمر در آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید

تغذیه مناسب و ورزش راه‌هایی برای مقابله با اثرات بیماری مالاریا

تغذیه مناسب و ورزش راه‌هایی برای مقابله با اثرات بیماری مالاریا

پرورش عضلات و تغذیه مناسب می‌تواند اثرات بیماری مالاریا را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید

۱۵ توصیه رونالدو برای افزایش آمادگی جسمانی

۱۵ توصیه رونالدو برای افزایش آمادگی جسمانی

کریستیانو رونالدو، از زمانی که در تیم منچستریونایتد بازی می‌کرد تاکنون تغییرات فیزیکی زیادی داشته است و آمادگی جسمانی او به نسبت آن روزها بسیار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

۹ غذای مفید برای ورزشکاران

۹ غذای مفید برای ورزشکاران

ورزشکاران معمولا برای این که بتوانند کارایی خود را افزایش دهند کربوهیدرات و پروتئین زیاد مصرف می‌کنند اما مواد غذایی مختلفی هستند که می‌توانند برای ورزشکاران مفید باشند.

بیشتر بخوانید

گربه‌ای که نخستین قهرمان جام حذفی انگلیس را تعیین کرد

گربه‌ای که نخستین قهرمان جام حذفی انگلیس را تعیین کرد

گربه سیاهی به نام تریکسی باعث قهرمانی کاردیف سیتی در جام حذفی انگلیس شد.

بیشتر بخوانید

کی‌روش خبر استعفایش را تایید کرد

کی‌روش خبر استعفایش را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، کارلوس کی روش در بیانیه‌ای نوشت:«بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال ایران که ۵ ساعت به طول انجامید، من نامه استعفای خود را از سمت هدایت تیم ملی ایران تقدیم ایشان کردم.

بیشتر بخوانید

انگشترهای هوشمند تکنولوژی جدید برای ورزشکاران

انگشترهای هوشمند تکنولوژی جدید برای ورزشکاران

طراحان لوازم ورزشی انگشترهای هوشمند طراحی کرده‌اند که فرد را از میزان آمادگی جسمانی‌اش آگاه می‌کند. این انگشتر از جنس تیتانیوم است و در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید

انجام حرکت دوچرخه برای بیماران ICU مفید است

انجام حرکت دوچرخه برای بیماران ICU مفید است

تحقیقات جدید نشان داده است که فیزیوتراپ ها می‌توانند تمرینات ساده دوچرخه را در تخت برای بیماران ICU انجام دهند. این نوع تمرینات می‌تواند به ریکاوری سریع‌تر بیماران کمک کند.

بیشتر بخوانید

ورزش را در زمستان ترک نکنید

ورزش را در زمستان ترک نکنید

کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید

فواید ۱۵ دقیقه پیاده‌روی بعد از شام

فواید ۱۵ دقیقه پیاده‌روی بعد از شام

ایسنا ‌نوشت: در صورتی که بعد از شام خوردن عادت به نشستن دارید این عادت را تغییر دهید و سعی کنید ۱۰۰ قدم پیاده روی انجام دهید.

بیشتر بخوانید
1 2 3 5